home istoric video contact

Următoarele spectacole:

Sorin - București - Cafe DEKO - Marți 26 iulie, ora 21:00 - Rezervări: 0733 10 22 88
Sorin - Bistrița-Năsăud - Manhattan Club - Joi 28 iulie, ora 21:30 - Rezervări: 0765 533 419

luni, 29 noiembrie 2010

ULTIMA OCAZIE!

Am fost intr-un anume magazin ... care stim din reclame ca e fara egal...si din realitate stim ca nu e chiar asa...
Am gasit intr-un astfel de magazin o super oferta. Era ULTIMA OCAZIE!:



La acest pret fara egal si acest aspect deosebit...nu iti permiti sa-l lasi acolo... ULTIMA OCAZIE! daca nu-l cumpara nimeni ...o sa-l aruncam.... asta da ULTIMA OCAZIE.

2 comentarii:

  1. Lasa ca eu am gasit intr-un alt magazin (dedicat oamenilor practici..) un was de wc numit "wc taranesc". Eu stiam ca la tara buda e in curte si nu are nimic in comun cu chestiile ceramice. Asta chiar arata ca un wc normal, doar pe eticheta scria ca e taranesc. Am si-o poza, dar n-am cum s-o uploadez aici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am vazut si oferte de genul produs la super oferta pretul de la care se vroia "redus" produsul fiind mai mic decat pretul actual al produsului.

    Adica mai pe romaneste reducere de la 800 de lei la 1000 lei. Super oferta doar azi il puteti cumpara la 1000 de lei, ca e la oferta :)). Doar ca pretul vechi era scris foarte mic si nu interesa pe nimeni, pentru ca "era la oferta" nu ? :)

    Romania - tara tuturor posibilitatilor :)

    RăspundețiȘtergere