home istoric video contact

Următoarele spectacole:

Sorin - București - Cafe DEKO - Marți 26 iulie, ora 21:00 - Rezervări: 0733 10 22 88
Sorin - Bistrița-Năsăud - Manhattan Club - Joi 28 iulie, ora 21:30 - Rezervări: 0765 533 419

vineri, 30 aprilie 2010

Am fost odata la Alba ...

Am fost odata la Alba Iulia, ca acum nu mai conteaza cand, dar am fost.
Nu am gasit club in care sa tinem spectacolul, asa ca, am decis sa-l tinem la teatru de papusi, ca nu are sala foarte mare. Si daca avea sala mare oricum nu aveam cu ce s-o umplem. Dar ca sa tii un show trebuie sa ai si spectatori. Atunci am decis sa si promovam evenimentul cumva. Prima si singura metoda a fost lipirea de afise. Dar de ce sa ne bazam pe altii sa le lipeasca in locul nostru, "hai s-o facem noi" ne-am zis.
Intr-o frumoasa zi am ajuns la Alba Iulia, cu afise, cu "smecleu" (*) si cu intentie. Era dupa-masa, primaria era inchisa, si noi nu aveam bani de taxa de afisaj, asa ca am decis sa afisam pe naspa. Sorin era de "6" si eu lipeam afise.
Primele 2 afise le-am lipit cat ai zice : vulcanul Eyjafjallajokull, restul au mers putin mai bine.
La un moment dat cand lipeam un afis mai cu bun simt, adica cu scoci, Sorin se panicheaza:
"- Ba, vine un jandarm ... vine, vine..... stai .... nu mai vine, lipeste in continuare."

De nicaieri apare o insigna lipita de o mana atasata de un domn:"- Asta e buna?!" imi zice. Era seful politiei comunitare.
Ce sa-i zic?: "Buna ziua.... noi... aaaaa.... am lipit 2 , 3 afise cu scoci, in locuri in care mai erau si alte afise"
Domnul:"Da stiu 2, 3 ...e plin centru....Aveti autorizatie?"
Sorin:"Acum am ajuns si primaria era inchisa"
Domnul:"In acest caz afisatul este ilegal, stiati?"
Flavius:"E prima oara cand lipim afise in Alba, nu stiam". Ma rog stiam, dar stiam ca e ilegal doar cand te prinde.
Domnul ne zice: "-Amenda"
Sorin:"Va rugam fiti intelegator, dati-i numai lui".
Domnul:"Buletinele, va rog."
Noi:"Nu sunt la noi...sunt la masina"
Domnul suna un echipaj si intre timp devine curios:"Dar ce spectacol este? "
Flavius:"E stand-up comedy..."
Domnul:"Ca aia de la ...."
Flavius: "Da dar mai fain :)"
Domnul:"Cine joaca?"
Sorin:"Doamne ... noi, noi jucam... stiti noi centram, noi dam cu capul si se pare ca suntem si faultati"
Domnul:"Bine baieti, a venit duba " apoi ii zice subalternului "Mergi cu domnii la masina la ei si da-le un avertisment".
Am multumit frumos pentru intelegere, apoi am urcat ca doi infractori in duba, ca doua animale duse la sacrificare, ca doi papagali intr-o colivie...si comparatiile pot continua. Prima data in Alba, prima data intre gratii.
Intocmirea procesului a durat cat ai zice de 15 ori:vulcanul Eyjafjallajokull, pe pasareste.
Am continuat apoi sa lipim afise, dar un pic mai cu curaj, deja il stiam pe seful politiei comunitare ...Nu?

Apoi acasa ...apoi din nou la Alba pentru show si apoi iar acasa.
A fost frumos....in duba.

(*) Smecleu - arhaism datand din luna mai 2009, si reprezinta substanta necesara pentru lipirea afiselor; de culoare transparenta si aspect gelatinos, ea poate fi usor confundata cu cleiul de tapet; Compozitie: H2O, Faina si NaOH.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu